Специалистите в Liebherr service не са единствените, които могат да поправят вашия уред в случай на повреда, но ако уредът е в гаранция, то тогава само и единствено те трябва да ремонтират уреда. В противен случай гаранцията може да бъде нарушена.
Сред най-добрите…
Малко компании могат да се похвалят с толкова добро обслужване, колкото може да предостави на своите клиенти Liebherr service.
Немският производител на хладилна техника се е затвърдил като един от водещите представители на пазара за хладилници и фризери когато става дума за цени, за качество на уредите и най-вече за сервиз.
При повреда…
Когато се случи хладилник или фризер да се развали, обикновено това е сериозен стрес за цялото домакинство. И това е напълно разбираемо. Все пак хладилникът е уред който ни трябва всеки ден и то не по веднъж, а многократно.
Най-лошото е, че при повреда може да стане невъзможно да се съхраняват много големи количества скъпа храна, която е предназначена да покрие нуждите на домакинството за дни.
Да не говорим ако сте закупили по-голямо количество месо например и сте го замразили във фризера за по-дълъг период от време.
Ето защо при повреда е много важно да видим ответна реакция от фирмата, от която сме закупили уреда и то много бързо.
Защото, нека не се заблуждаваме, животът без хладилник си е направо като в каменната ера. В наши дни всичко е съобразено с високите технологии и без тях няма как да се справим дори и с елементарни задачи.
Liebherr service в това отношение ще удовлетвори всички ваши изисквания, дори и ако сте сред най-претенциозните и вечно недоволни клиенти.
От Liebherr service ще реагират бързо и навреме, ще вземат хладилника от дома ви, ще го ремонтират за отрицателно време и вие ще го получите у дома, такъв какъвто искате да го имате - надежден и сигурен, правилно функциониращ и без никакви повреди.
Обслужването…
Обслужването от служителите на Liebherr service винаги е бързо и ще получите разбиране и уважение, каквито се полагат на всеки един клиент.
В това отношение немският бранд е просто перфектен в отношението си към потребителите, защото гарантира, че ще останете доволни и ще бъдете третирани като важна личност, а не като досадник, който се оплаква от нещо, което за съжаление не може да се каже за много от останалите марки.
От врата до врата…
При повреда на хладилник или фризер трябва да се свържете със служителите от Liebherr service, които ще ви информират как трябва да се постъпи. По правило служител на Liebherr service ще дойде до вашия дом и ще вземе уреда, който ще ви бъде върнат обратно когато повредата бъде отстранена.
Кога трябва да се реши проблема от самите собственици?
Когато уредът вече не е в гаранция, вие носите сами отговорност за неговото поправяне. Обърнете внимание, че това е никакъв случай не бива да ви безпокои, защото Либхер е популярна марка и като такава ремонтът на тези уреди се извършва лесно и бързо.
Хората които имат опит с извършването на ремонт на хладилници Либхер са много, а частите за тях не са скъпи.
Освен това те се намират лесно и на добри цени. Това означава, че дори и когато вашият хладилник Либхер се е повредил извън срока на гаранцията, вие ще можете лесно и бързо да отстраните повредата в най-близкия сервиз.
Когато сме причинили повредата сами…
Ако нещо сте счупили или повредили сами, то тогава Liebherr service не носи отговорност за ремонт на вашия уред, дори и ако той е в гаранция. Ако сте счупили някое копче, ако сте повредили вратичка или нещо друго, вие сами си носите отговорност.
Да не забравяме и за големия брой безпочвени оплаквания от лоша миризма, които всъщност винаги са причинени от неправилно поддържане на уредите и ниска хигиена.
Няма коментари:
Публикуване на коментар