Сроковете…
От всички онези, които са се сблъскали с проблем при своите хладилници Либхер преобладават мнения от типа на това, че ремонтната дейност се изпълнява във възможно най-кратки срокове. Разбира се, това не е приятен момент, защото оставането без хладилник е неприятно дори и само за час, а какво да говорим ако е нужно да останете без хладилник за няколко дни. И все пак, ако сте в положението да се развали вашият хладилник Либхер у дома, не се тревожете - той ще бъде ремонтиран в наистина кратки срокове.
Обслужването по транспорта при повреда…
По отношение на вземането на уреда и доставката му всички потребители са единодушни, че всичко е минало леко и безпроблемно в това отношение. Както е редно, фирмата взема уреда, отнася го за ремонт и след това го връща обратно на мястото. Като цяло в това отношение не се чуват никакви мнения, които да имат отрицателен характер.
Тестване…
Положително впечатление прави това, че при неправилно функциониране, шум и странно поведение на техния уред много, хора заявяват, че той е бил откаран за тестване за да се установи каква точно е причината за проблема. В това отношение хората изказват за хладилници Либхер мнения от предимно положителен характер, като се забелязва, че обслужването на Либхер е успяло да впечатли дори и по-негативните потребители.
Отношение…
За българския пазар може да се каже, че за съжаление хората често се сблъскват с неуважително отношение при посещение в различни търговски обекти. При хладилници Либхер мнения от този тип обаче няма да чуете никога. Отношението на служителите в Либхер към клиентите винаги е уважително и показва респект, какъвто всеки един клиент и потребител заслужава.
Заключението…
Хората имат цялостно много добро отношение и мнение към марката за хладилна техника Либхер. Несъмнено потребителите успяват да забележат и оценят високото ниво на професионализма в процеса на обслужване на клиента и усещането, което това носи.
Няма коментари:
Публикуване на коментар