понеделник, 13 юни 2016 г.

Хладилници Либхер - мнения за гаранционния сервиз

Много често можете да се натъкнете в интернет на изказани за хладилници Либхер мнения на тема гаранционен сервиз и какво представлява той. Истината е, че много се говори за гаранционното обслужване на една или друга марка, но докато на човек не му се наложи лично да се възползва от услугата, той няма как да изкаже обективно мнение по въпроса.

Сроковете…


Гаранционният сервиз на Либхер - мнения
От всички онези, които са се сблъскали с проблем при своите хладилници Либхер преобладават мнения от типа на това, че ремонтната дейност се изпълнява във възможно най-кратки срокове. Разбира се, това не е приятен момент, защото оставането без хладилник е неприятно дори и само за час, а какво да говорим ако е нужно да останете без хладилник за няколко дни. И все пак, ако сте в положението да се развали вашият хладилник Либхер у дома, не се тревожете - той ще бъде ремонтиран в наистина кратки срокове.

Обслужването по транспорта при повреда…


По отношение на вземането на уреда и доставката му всички потребители са единодушни, че всичко е минало леко и безпроблемно в това отношение. Както е редно, фирмата взема уреда, отнася го за ремонт и след това го връща обратно на мястото. Като цяло в това отношение не се чуват никакви мнения, които да имат отрицателен характер.

Тестване…


Положително впечатление прави това, че при неправилно функциониране, шум и странно поведение на техния уред много, хора заявяват, че той е бил откаран за тестване за да се установи каква точно е причината за проблема. В това отношение хората изказват за хладилници Либхер мнения от предимно положителен характер, като се забелязва, че обслужването на Либхер е успяло да впечатли дори и по-негативните потребители.

Отношение…


За българския пазар може да се каже, че за съжаление хората често се сблъскват с неуважително отношение при посещение в различни търговски обекти. При хладилници Либхер мнения от този тип обаче няма да чуете никога. Отношението на служителите в Либхер към клиентите винаги е уважително и показва респект, какъвто всеки един клиент и потребител заслужава.

Заключението…


Хората имат цялостно много добро отношение и мнение към марката за хладилна техника Либхер. Несъмнено потребителите успяват да забележат и оценят високото ниво на професионализма в процеса на обслужване на клиента и усещането, което това носи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар